De klassieke media, inclusief de meeste sociale kanalen, volstaan niet meer om Gen Z en Alfa doelgericht te bereiken. “We zijn getuige van een verschuiving in hoe deze generaties consumeren en met merken interageren”, zegt Davy Collin, medebestuurder van Goosething. “Daarom is inzetten op nieuwe activatiemethodes en e-sports essentieel om hen te blijven bereiken.”
Vandaar de participatie in T&T Marketing, een bureau dat via initiatieven zoals online toernooien, online brand activation of contests de jongere generatie weet te boeien. Met klanten als Standaard Boekhandel, Kom op tegen Kanker en Keenetic zijn er sterke cases uitgebouwd afgelopen jaren. T&T werkt hiervoor met internationale freelancers.
“Deze eerste stappen naar internationale samenwerking met designers, copywriters en online marketeers met specifieke vaardigheden, vormen een rijke bron van ervaringen die ten goede komen aan alle bedrijven binnen onze groep, en vooral aan hun klanten,” benadrukt Davy Collin.
Voor T&T betekent het partnership met Goosething het binnenhalen van kennis en ervaring op vlakt van ondernemen en het uitbouwen van een solide structuur.