InterMedia uit Heusden-Zolder is een Limburgs familiebedrijf dat intussen al de derde generatie aan het roer heeft. Huidig zaakvoerder Filip Aerts is vastberaden om de traditie verder te zetten en realiseert -naast autonome groei- ook bijkomende business via overnames. Het meest recente wapenfeit is de overname van Livid, een marketingbureau met specialisatie in strategie en branding.
“Livid stond al een tijdje op onze radar”, zegt Filip Aerts, CEO van InterMedia. “Als ondernemers spraken we meteen dezelfde taal en de gesprekken gingen al snel over het bundelen van onze krachten.”
Dat voornemen werd enkele maanden geleden een feit. “Als je relevant wilt blijven in onze sector, dan zijn er tegenwoordig twee keuzes: samenvloeien of kleiner gaan”, zegt David Vanlaer, oprichter van Livid. “Ik heb er heel bewust voor gekozen om na een solokoers van 14 jaar samen een nieuw groeiverhaal te schrijven.”
Het eengemaakte bureau kiest voor een nieuwe naam: I am ten. “We willen met ons werk altijd een perfecte 10 scoren”, leggen COO Tine Schepers en CFO Elfie Aerts, uit. “Dat is het doel van ons nieuwe performance branding agency.”
I am ten opereert vanuit een gloednieuw kantoor in Heusden-Zolder en telt een 30-tal medewerkers.