De start-up van Dieter en de ex-Sterck-boys brengt een mix tussen employer branding en vacaturemarketing. Met gerichte campagnes via alle multimediakanalen wordt een instroom van kwalitatieve sollicitanten beoogd. Een expertise waar veel behoefte aan is in tijden van de ‘war for talent’. Drie maanden na de start telde CaptainWork 14 mensen, na zes maanden zijn er dat al 21. De meest recente aanwinst is Elke Vanbrusselt, die Head of Digital wordt.
Intussen vergroot CaptainWork het actieterrein. Na de start in Limburg worden nu sollicitanten gesprokkeld uit Antwerpen en weldra ook uit Vlaams-Brabant. “In 2022 willen we in heel Vlaanderen actief zijn”, aldus het drietal. Dat impliceert een verdere groei van het eigen team. “Slimme recruiters, copywriters, videospecialisten, sociale media-experten,… stelselmatig halen we nieuw talent aan boord. Zij zullen worden aangestuurd door de volgende versterking die we zoeken: een COO of Captain Operations, zo je wilt. Dit profiel moet ons toelaten om onze resultaten nog beter tot bij onze klanten krijgen en de klantbeleving te optimaliseren”, besluiten Dieter, Geert en Stijn.