Nee, het zijn geen drie Argentijnse wereldvoetballers van de Boca Juniors die de Genkse rangen komen vervoegen. De Boca’s die woensdagnacht in C-mine zijn gearriveerd, zijn wel drie Best Of Content Awards. Deze onderscheidingen worden toegekend aan communicatiebureaus en hun klanten, die een opmerkelijke campagne met een sterke boodschap gerealiseerd hebben.
Drie van de prijzen die in de Mechelse Nekkerhal te verdelen vielen, werden gegraveerd met “Impuls Communicatie”. Het Genkse communicatiebureau had als case een langdurige campagne (die 3 jaar liep) ingediend voor de Socialistische Mutualiteiten (aka De Voorzorg-Bond Moyson). Daarvoor werden ze in 3 categorieën genomineerd, meer bepaald voor: Best Long Term Marketing Program B2C, Highest Conversion en Best Non-Profit. De eerste was goed voor goud, de twee andere voor zilver.
“Genomineerd worden was al een grote eer”, vertelt Jürgen Buekers, partner bij Impuls, die de Boca’s in ontvangst nam samen met een teamdelegatie. “Dat we dan ook nog eens een gouden en twee zilveren prijzen winnen, is de ultieme bekroning van al vele jaren rake content voor onze klant te verzorgen. Ons team staat te blinken vanavond!”
Intussen gaat Impuls Communicatie door op het elan. “Ondanks de onzekere coronatijden zijn we de afgelopen jaren in positieve zin gegroeid en geëvolueerd”, vertelt CEO Dirk Houben. “Zo hebben we de afgelopen maanden partnerships opgezet met onder andere Nitto en Trixxo. Twee grote namen met veel communicatiepotentieel. We mikken voor 2022 alvast op nieuwe podiumplaatsen!”