Wolfish

Ibiza of Parijs: waar mogen nieuwe medewerkers naartoe?

Wolfish, het Genkse marketingbureau van Geert Brouwers, Stijn Bonroy en Elke Vanbrusselt, heeft extra mensen nodig. Als de 13 huidige medewerkers erin slagen om voor het einde van de maand 2 of 3 collega's aan te brengen, gaat het hele team op vakantie naar Ibiza. Blijft het bij één aanwerving, wordt het een uitstap naar Parijs...

Het digitale marketingbureau Wolfish, misschien nog beter gekend onder de vorige naam Balls and Glory, boekt stevige terreinwinst. Het derde jaar na de oprichting werd afgesloten met een omzetgroei van 28%. “Een gevolg van de sterk toenemende vraag naar performance marketing”, zegt Geert Brouwers. “Er zijn de afgelopen maanden veel klanten bijgekomen, en niet van de minste. Voor 2025 zullen we de stijgende lijn dus zeker aanhouden.”

Lees ook: Marketingbureau wijzigt naam in Wolfish

En extra klanten, dat wil zeggen extra mensen. “We zoeken concreet naar drie nieuwe collega’s: een SEA-specialist, een performance marketeer en een online storyteller. We willen onze huidige medewerkers betrekken bij die zoektocht. Daarom hebben we een ludieke incentive opgezet. Als ze kunnen helpen om tegen het einde van de maand 2 of 3 vacatures in te vullen, volgt een driedaagse trip naar Ibiza. Bij één succesvolle aanwerving wordt een inspiratiereis naar Parijs georganiseerd.”

Elke Vanbrusselt legt uit: “Onze medewerkers kennen onze bedrijfscultuur door en door en kunnen potentiële kandidaten als geen ander inspireren. We willen de juiste mensen inlijven, die dus niet alleen passen bij de organisatie, maar ook bij de groeistrategie die we voor ogen hebben.” De nieuwe mogen meteen de koffers pakken om mee op teambuilding te gaan. “De reis is een manier om hen snel vertrouwd te maken met onze manier van samenwerken en om vanaf dag één een sterke teamgeest te creëren.” Spanje of Parijs: wat wordt het?