Decorbouwer Deusjevoo uit Houthalen-Helchteren (weldra Genk) mag een grote naam op de referentielijst bijschrijven. Het knutselatelier van zaakvoerder Jo Peters heeft een verbintenis afgesloten met Brabantia, een wereldspeler in (voornamelijk) alumunium keukengerei. “Meer concreet gaan we de winkels en showrooms van Brabantia helemaal onder handen nemen,” vertelt Jo Peters. “Ook de beursstanden zullen door ons opdezelfde leest worden geschoeid. Er bestaat een ‘look & feel’ van wat men wil, maar deze moet nu door ons worden toegepast op het hele netwerk en zal vervolgens wereldwijd worden uitgerold.” Brabantia is actief in zo’n 25 landen.
“Een hele mooie uitdaging, waarbij we de ‘brand experience’ van Brabantia mogen bepalen,” zegt Jo Peters nog. “Het gaat om het creëren van het sentiment dat wordt opgeroepen als een klant met Brabantia in aanraking komt. Deze opdracht is een flinke opstap naar verdere groei, aldus Peters. “Net zoals onze Export Award of nominatie voor de JCI Award, geeft dit ons het signaal dat we goed bezig zijn.”