De gekende Mercedes-Benz concessiehouder Groep JAM heeft het partnership met Made in Limburg vernieuwd. De toonaangevende dealer, met 4 vestigingen in Limburg, is al sinds dag 1 één van onze hoofdpartners en wil graag via ons kanaal de communicatie met het B2B-publiek blijven voeren.
“Made in Limburg zet de motoren van de Limburgse economie graag in de spotlights. Daar haken we graag letterlijk en figuurlijk onze wagentjes aan vast”, zegt Jan Broos, CEO van Groep JAM. “Made in Limburg is hét B2B-communicatiekanaal bij uitstek, dus is het logisch dat Groep JAM zich hier graag bij aansluit. We hebben bovendien dezelfde missie: met een steengoed product onze klanten blij maken. Daar werken we elke dag opnieuw aan.”
Groep JAM heeft een bijzonder jaar achter de rug. De familiale aandeelhouders bereikten een overeenkomst tot overname met de gerenommeerde Groupe Maurin. “Geen reden om qua marketing het geweer van schouder te veranderen”, aldus de bedrijfsleiding. “We zijn blij dat we intussen al 10 jaar lang via Made in Limburg onze voertuigen en vestigingen in Hasselt, Bree, Lommel en Dilsen-Stokkem in de kijker kunnen plaatsen.”