In een tijd waarin de kracht van marketing en communicatie cruciaal is voor het succes van bedrijven en de samenleving, roept Voka Limburg twee nieuwe, prestigieuze prijzen in het leven om de uitmuntendheid in deze vakgebieden te erkennen en te belonen.
“Met de Limburgse Marketingcampagne van het Jaar en het Limburgse B2B-Merk van het Jaar zetten we op de Dag van MarCom (donderdag 21 november op de ReCore-site) de marketeers van 2 bedrijven in de kijker”, zeggen Johann Leten en Miet Driesen, respectievelijk gedelegeerd bestuurder van Voka Limburg en voorzitter van het Netwerk MarCom. Samen met de gekende Limburgse Persprijs (vorig jaar gewonnen door Group Bruno, zie foto) worden er die dag 3 awards uitgereikt.
“Met deze 3 MarCom-Awards belonen we marketing- en communicatieprofessionals voor hun belangrijke bijdrage aan de bedrijfsresultaten en inspireren we tegelijk experten in de sector om de nodige creativiteit aan de dag te leggen in hun constante zoektocht naar vernieuwing en maatschappelijke impact”, aldus het duo.
Wie meent in aanmerking te komen met een knappe realisatie, kan tot 26 september een dossier indienen.