00_Bart Daems en Marjolein Nijs_IMG_0967

Gervi plonst met bommetje in de bedrijvenbusiness

Blizz de naam van een nieuw bedrijf waarmee de Limburgse wellness-specialist Gervi de B2B-markt gaat bespelen. CEO en eigenaar Marjolein Nijs kiest voor een tweede tak om grootschalige wellnessprojecten te realiseren in opdracht van architectenbureaus, villabouwers, tuinontwerpers, wellnessuitbaters, hotels of interieurvormgevers.

Gervi (Hasselt, Maasmechelen, e.a.) is de marktleiders in Vlaanderen op vlak van wellness-infrastructuur. Via de toonzalen worden de jacuzzi’s, sauna’s en andere toepassingen verkocht aan particulieren (B2C). Maar: “We kregen regelmatig de vraag of we met Gervi ook professionele projecten voor bedrijven of hotels beheren”, vertelt commercieel directeur Bart Daems. “Na een eigen marktonderzoek bleek dat er vrijwel geen Belgische concurrentie bestaat, en dus hebben we beslist om met Blizz een nieuw bedrijf op te starten dat zich exclusief op de B2B-markt richt.”

“We gaan met Blizz de grotere projecten van begin tot einde begeleiden, steeds in samenwerking met de juiste leveranciers en partners”, zegt Marjolein Nijs, zaakvoerder van de 2 bedrijven, die nochtans volledig los van elkaar zullen opereren. “Van een abstract idee tot de volledige uitwerking, visualisaties en rendertekeningen, plaatsing en zelfs het onderhoud: het doel is steeds om de klant 100% te ontzorgen. Voor Blizz breiden we het aanbod uit, bijvoorbeeld met zwembaden, en gaan we ons nog meer richten op het verenigen van topleveranciers binnen elk individueel project.”

De ambitie van Blizz is niet gering: “We willen -net als Gervi- evolueren naar het marktleiderschap, en dus niet alleen de B2C maar ook de hele professionele markt inpalmen”, besluiten Daems en Nijs.