Révvi verkoopt allerlei sprays, oliën, gels, tapes en andere producten die sporters helpen bij preventieve blessurebehandelingen en recuperatie. Klanten zijn kinesisten, masseurs, maar ook individuele sporters en teams. Het bedrijf van Geoffrey Pieklak is op korte tijd toonaangevend geworden in dit gamma. Maar nu fusioneert de onderneming met ISBC Sport uit Echt, een internationale verdeler van sportkleding en materialen, met merken als Masita en Sells. Met Sportdoc hebben de Nederlanders trouwens ook al een eigen aanbod van verzorgingsproducten in huis.
Het gevolg is een uitgebreider productaanbod, een samensmelting van de voorraden én nieuwe webshop voor individuele sporters en professionals. Remko Sijben en Kurt Molin van ISBC Sport zien het Limburgse Révvi graag komen. “We merken dat niet alleen clubs, maar ook individuele sporters een oplossing zoeken om zich correct te verzorgen en zo hun favoriete sport in de best mogelijke omstandigheden uit te oefenen. Révvi is hier een referentie in geworden. Daarom willen we hun verhaal doortrekken naar onze klanten, wereldwijd en in alle markten waar we actief zijn.”
Geoffrey Pieklak, zaakvoerder van Révvi, blijft ambitieus. “De fusie biedt ons meer kansen om top of mind te zijn bij iedereen die in aanraking komt met verzorging en sport. Nu kunnen we onze aanpak uitrollen naar een veel groter publiek. En dat zowel in de diepte via een aanzienlijke productuitbreiding, als in de breedte dankzij de wereldwijde samenwerkingen die ISBC heeft.”
De zetel van Révvi verhuist van Oudsbergen naar Echt, waar zich ook een distributiecentrum van meer dan 5.000 m2 en een mooie showroom van meer dan 450 m2 bevindt.