Sparkcentral, het platform waarmee de klantendiensten van grote ondernemingen hun sociale media en andere digitale communicatie kunnen beheren, heeft een ‘hot shot’ aangetrokken. Christophe Neut, tot voor kort Managing Director van Cegeka Group, gaat de EMEA-divisie van Sparkcentral leiden.
Neut heeft 25 jaar dienst op de teller in grote ICT-bedrijven als Cegeka en TechTeam. Nu gaat hij de uitdaging aan om Sparkcentral, het bedrijf van de jonge Limburgse ondernemer Davy Kestens, verder op de kaart te zetten. “Ik ben zeer optimistisch over het potentieel van klantenservice voor mobiele en sociale media,” zegt Christoph Neut, die zich voortaan Vice President voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) mag noemen. “Als ik even omkijk, merk ik dat de technologie op het vlak van klantenservice en contactcenters de laatste 15 jaar nauwelijks geëvolueerd is. De timing is dus perfect voor de introductie van Sparkcentral.”
In de komende 12 maanden plant Sparkcentral een drastische uitbreiding van zijn Europese hoofdkwartier in Hasselt en gaat het bedrijf op zoek naar toptalenten voor de afdelingen sales, marketing, technische ondersteuning en software-development.