Ter gelegenheid van onze vijfde verjaardag mochten we de gulle gever uithangen en 5 magnum-flessen champagne verloten onder onze lezers. De lange zoektocht naar een onschuldige hand heeft uiteindelijk geleid tot de selectie van 5 winnaars. Mogen zich op onze kosten feestelijk bezatten:
Stijn Lambrechts (To The Point Events)
“Als Limburgs evenementenkantoor is het voor ons belangrijk om de vinger aan de pols te houden in de Limburgse professionele middens. Dankzij Made in Limburg zijn we steeds als eerste op de hoogte van structurele wijzigingen en kunnen we hier ’to the point’ op inspelen. Wat vinden we er goed aan? Het Limburgse nieuws komt snel, overzichtelijk en transparant naar ons toe. Korte, vlotte teksten geven in een oogwenk de juiste informatie mee. Wij lezen Made in Limburg dagelijks op de website en pikken tussendoor de updates via Social Media mee.”
Yvan Schorpion (Impuls Communicatie)
“Nieuws-gierig in de ruime zin van het woord, dat is de reden waarom ik Made in Limburg lees. Ik ben telkens benieuwd naar wat er zich in het economische leven afspeelt en welke vernieuwingen er zich in Limburg voordoen. Al moet ik moet toegeven dat ik ook regelmatig eerst klik op de faillissementen…”
Christophe Collett (BKM)
“Made in Limburg lezen is een dagelijkse routine bij het begin van de werkdag. Ik consulteer het nieuws zowel via smartphone als via de vaste pc en sociale media. Reeds van bij het prille begin tot vandaag ben ik een trouwe en enthousiaste bezoeker. Zo ben je steeds op de hoogte van de laatste nieuwsfeiten.”
Geert Reynders (Reynders Tuinen)
“Wat ik goed vind aan Made in Limburg is dat er elke dag nieuwe items op de website staan. Er zit altijd wel een nieuwtje bij dat me op één of andere manier verrast. Ik gebruik dan ook vele kanalen om het nieuws op te pikken: zowel de website op de pc, als de smartphone en de iPad.”
Sven Castro (Curago)
“Made in Limburg is voor mij HET kanaal om op de hoogte te blijven van de bedrijvigheid in Limburg. Snel, accuraat en to-the-point. Via Facebook of mail klik ik door naar de interessante artikels (en dat zijn de meeste). Die zijn vlot en beknopt geschreven. Zo blijf je bij en kan je ook ten gepaste tijde de mensen feliciteren die zorgen dat de economie draait… En het archief dat zo is ontstaan, wordt regelmatig doorzocht naar nuttige info over een bedrijf of persoon.”