Twenty Two Coffee, de merknaam van de koffiehuizen van Wouter en Simon Mignolet, komt met een nieuw concept op de proppen. De broers lanceren hun eigen koffiecapsules, meteen in zes verschillende smaken. Er worden Europese ambities gekoesterd.
Dinsdag speelde Simon Mignolet nog Europees met zijn club Liverpool, een dag later lanceert hij in hometown Sint-Truiden een Europees zakelijk concept. Met Twenty Two Coffee (een knipoog naar zijn rugnummer), zal hij samen met zijn broer Wouter, koffiecapsules gaan verdelen.
De 6 capsules hebben elk hun eigen intensiteit en samenstelling. Ze komen uit diverse landen en zijn per 10 verpakt in een hersluitbaar doosje. Elke capsule bevat 5,2 gram koffie en is compatibel met elke Nespresso-machine.
“Onze klanten hebben ons geïnspireerd om deze koffiecapsules te maken”, aldus Simon Mignolet. “Wij kregen vaak de opmerking dat ze thuis ook graag wouden genieten van een kopje Twenty Two Coffee. Dat kan dus vanaf nu. Ze kunnen de koffiecapsules online bestellen of kopen in één van onze koffieshops in Sint-Truiden.”
“De samenstelling heeft ons bloed, zweet en tranen gekost”, vult broer Wouter aan. “We hebben er ongeveer 8 maanden hard aan gewerkt. Wij dragen kwaliteit hoog in het vaandel en dat moesten de koffiecapsules ook zeker uitstralen (en smaken). Of er nog meer soorten komen? Als het van ons afhangt wel.”
JCr.