De tijd van het jaar noopt ons om even terug te blikken op Economisch Limburg in 2010. Aan de hand van een heel korte vragenlijst willen we ook eens weten wat u ervan vond. U kunt direct deelnemen door hier te klikken.
Om te starten vragen we eerst naar het bedrijf dat voor u het meest opviel. We hebben zelf een heel beperkte voorselectie gemaakt:
– Echo bouwde een nieuwe fabriek, maakte een generatiewissel door en wist in crisistijden mooie cijfers voor te leggen.
– Diresco zag de vraag zodanig toenemen dat een bijkomende productielijn en 40 nieuwe medewerkers noodzakelijk waren. (lees artikel)
– Levenstond Seafood is wat ons betreft de meest opvallende nieuwkomer. Vis in Vlijtingen wist zich te tonen! (lees artikel)
Vervolgens willen we weten wie van de 3 u het meest is opgevallen als ondernemer:
– Guy Martens, de ‘big boss’ van Ford Genk heeft nagenoeg het hele jaar in de schijnwerpers gestaan.
– Marc Meylaers van LAG Trailers moest de crisis doorspartelen en deed dit schitterend, oa dankzij een grote bestelling van Ewals. (lees artikel)
– Paul Cremers van Solmar Tours stampte eigenhandig een nieuw caravanbedrijf uit de grond en startte een kruistocht voor een beter imago van busreizen. (lees artikel)
Als derde vraag worden we persoonlijk: wat was voor u op economisch vlak dé gebeurtenis van 2010?
Om af te sluiten willen van u graag weten wat voor u in 2011 moet verbeteren om 2010 te overtreffen…
We waarderen uw medewerking! Klik hier om mee te doen. De meest frequente antwoorden kan u uiteraard later op deze site terugvinden.