“Met Eazer bundelen we de vertrouwde krachten van Itzu Cleaning, Itzu Facility en Itzu Technics in een sterke one-stop service”, zegt Luc Lormans. “Zo maken we het bedrijven, organisaties en overheidsdiensten nog makkelijker om – met één centrale hulplijn- hun werkomgeving en gebouwen optimaal te onderhouden. Met deze rebranding naar Eazer willen we onze facilitaire- en technische diensten duidelijker en sterker positioneren naar onze doelgroep toe.”
“Dankzij dit geïntegreerde aanbod kunnen we ook sneller, beter en proactiever inspelen op allerhande onderhoudsvragen op de werkvloer”, gaat de COO van Eazer Technics en Maintenance, Giuseppe Sorce, verder. “En dat is een belangrijk fundament voor continuïteit van de klanten. Want defecte machines en allerlei mankementjes kunnen de productiecapaciteit en de interne processen danig verstoren.”
Alleen het jasje van de onderneming wijzigt. De mensen blijven dezelfden. “Onze workspace experts zijn meer dan gewoon goed in hun vak. Dankzij gespecialiseerde opleidingen en de innovatieve mindset van ons bedrijf zijn het échte vakmensen die vooruitziend en -denkend zijn”, vult Robin van Gelder, COO van Eazer Facility verder aan. “Daarom noemen we hen ook vernieuwers en voorzieners.”
Luc Lormans besluit: “Een nieuw merk boort ook meer mogelijkheden aan op vlak van rekrutering. We positioneren ons dus ook als een sterkere werkgever die een mensgerichte cultuur hoog in het vaandel draagt. Kortom: een plaats om vaardigheden volop te laten ontwikkelen en talenten te laten floreren.”