“E-mailmarketing zal eenvoudig zijn, of zal niet zijn,” aldus het duo, dat vroeger al samenwerkte bij andere platformen om het nu zelf ‘anders en beter’ te gaan doen.
“We hebben een oplossing voor efficiënte e-mailcampagnes gebouwd met een krachtige e-mailmotor”, legt Kris Pattyn uit. “Hierdoor connecteert onze API (Application Programming Interface) met elke digitale applicatie (CRM, ERP, E-commerce,…) en wordt de e-mail verwerkt. Er is ook een gebruikersinterface voor wie op een klassieke manier aan e-mailmarketing wil doen.”
“Er is de laatste jaren een enorme evolutie gebeurd in digitale communicatie, denk maar aan sociale media”, aldus nog Kris Pattyn. “Toch blijft de essentie van e-mail overeind, met name het uitsturen van de juiste boodschap, op het juiste moment, in de juiste vorm, aan het juiste contact. Door dit medium technisch te optimaliseren, behouden we een bijzonder krachtige tool, die uitblinkt in zijn eenvoud. Juist daarom geloven we heel sterk in Mynuma.”
De naam Mynuma is afgeleid uit het Grieks. De kern betekent ‘boodschap’. “Zo eenvoudig kan het zijn”, zeggen Vangelooven en Pattyn. “Want uiteindelijk draait het om de boodschap die we naar onze contacten, prospecten, klanten willen brengen. Alleen wat noodzakelijk is om e-mailadressen te beheren, e-mailcampagnes aan te maken en te verzenden en tenslotte de resultaten te bekijken, is aanwezig. En dit op een leuke, blinkende wijze. Als je het stappenplan volgt, kan je in tien minuten je eerste campagne de digitale wereld laten intrekken…”