Dorien_Breels

Dorien komt daten (en brengt de donuts mee)

Dorien Breels, eigenaar en CEO van communicatiebureau Pubmarket, gaat de boer op. Ze wil met een ontbijtmand onder de arm langsgaan bij ondernemers om te sparren over creatieve ideeën. "Een traktatie voor ons 20-jarig bestaan, waarmee we heel wat inspiratie willen opdoen én nieuwe mensen zullen leren kennen", vertelt ze.

Pubmarket! werd in 2003 opgericht door Jean-Pierre Breels en halverwege 2022 overgenomen door zijn dochter Dorien. Het communicatiebureau viert dus zijn 20-jarig bestaan, en dat willen ze in de verf zetten. “Want ondanks onze jarenlange ervaring bij grote klanten, zijn we nog onvoldoende gekend”, vindt Dorien. “Hoog van de torenblazers zijn we nooit geweest. Nog te veel bedrijven weten niet van onze vaardigheden. Daar gaan we nu verandering in brengen.”

Dorien gaat zelf langs bij bedrijven en brengt een ontbijt mee. “Een traktatie voor ons 20-jarig bestaan. Terwijl voeren we een leuke babbel, waarbij we via een creatieve en interactieve insteek kunnen kennismaken.”

Voor deze Tournée Créative kunnen bedrijven zichzelf inschrijven via het inschrijvingsformulier.