Carmen met prijzenpakket

Deze 7 bedrijven doen iets voor u in coronatijden!

We hebben nog een aantal leuke initiatieven gebundeld van Limburgse ondernemingen die hun collega-ondernemers willen bijstaan om de hardnekkige crisis een beetje beter te verteren. Zoals daar zijn:

HR-adviesbureau Solut uit Sint-Truiden houdt in mei elke maandag tussen 16u en 18u de agenda’s vrij voor gratis online adviesgesprekken. De doelstelling is om waarde en kennis in leiderschap- en ondernemerschap te delen, om een klankbord te zijn en ook om moreel onze collega-ondernemers te ondersteunen in deze onzekere tijden.

TW Service uit Tessenderlo, actief in de distributie van automaten, heeft nu een speciale automaat ontwikkeld voor het verdelen van mondmaskers, desinfecterende gel en beschermende handschoenen. Het toestel kan zowel binnen als buiten geplaatst worden.

– 12 Limburgse zelfstandige ondernemers organiseren samen een leuke commerciële actie. Ze schenken allen een waardebon van 200 euro aan één winnaar, die dus met 2.400 euro in kleding (van Stijn Helsen), etentjes, verzorgingsproducten, wijn (Ad Bibendum) en vele andere topartikelen aan de haal kan gaan (zie foto boven). Meer info via deze link.

– De Limburgse lig- en slaapspecialist Dipsss brengt een bed op de markt dat geschikt is voor revaliderende coronapatiënten. Het zogenaamde Miofit S Plus Bed heeft een professionele zorgmatras, is volledig elektrisch verstelbaar en kan na gebruik opgeklapt worden in de logeerkamer.

Vastgoed C, het immokantoor uit Noord-Limburg van ondernemer Didier Capelle, introduceert de VastgoedCoupon. Daarmee schenkt Vastgoed C aan alle vastgoedeigenaars die vóór 31 mei beslissen om hun eigendom via het kantoor te verkopen, waardebonnen ter waarde van 150 euro om te spenderen bij lokale handelaars. Zo wil Vastgoed C lokaal ondernemerschap steunen in coronatijden.

Pauze, het consultancybureau voor strategie en leiderschap binnen de Van Havermaet-groep, heeft een formule van ‘klankbordsessies’ in het leven geroepen. Bedrijven kunnen (voorlopig op digitale manier) een adviesgroep bij elkaar roepen om met tal van experts te sparren over de bedreigingen en opportuniteiten van hun business.

– Een Hart voor Limburg, het streekfonds dat via diverse kanalen geld inzamelt ten behoeve van kansarme kinderen in de provincie, steekt in coronatijden een ‘hartje’ bij. Omdat heel wat evenementen om het fonds te spijzen zijn afgelast, roept Een Hart voor Limburg de bedrijven op om de solidariteit, wendbaarheid en creativiteit die ze aan de dag leggen om de zorg te steunen, ook na de crisis door te trekken in een blijvend, sociaal engagement.