Alle remmen los: letterlijk en figuurlijk. Derdaele+ grijpt de mogelijkheid om toe te treden als hoofdsponsor van Circuit Zolder aan om de visibiliteit nog meer te verhogen. “De bezoekers van de 24 Uur gaan er inderdaad niet naast kunnen kijken”, lacht Dylan Derdaele. “We steunen Circuit Zolder en de autosport in het algemeen al veel langer, maar nu er zich een opportuniteit voordeed om ons extra te profileren, hebben we de kans niet laten liggen. Zo zullen we te zien zijn op 2 grote bruggen over het circuit, en hebben we de oppervlakte van onze vip-tent verdubbeld.”
Het zorgt ervoor dat er volgend weekend zo’n 1.800 genodigden bij Derdaele+ zullen passeren. “Het stimuleren van netwerking is een vast onderdeel van onze marketingstrategie”, aldus nog Dylan Derdaele. “Klanten en potentiële klanten dichter bij elkaar brengen in een informele sfeer: dat werkt. Bovendien nodigen we ook ons personeel uit om hen te bedanken voor het uitstekende werk. Zij kunnen op dit evenement met elkaar, maar ook met onze klanten netwerken, en dat komt de verdere samenwerking alleen maar ten goede.”
De vip-tent zal ook worden gebruikt voor andere groepen. Zo nodigt DD2, de businessclub met eventcenter uit Lommel, zo’n 250 gasten uit op donderdag. Ze kunnen dan de avondtraining meemaken en zelfs een ritje op het circuit winnen.
Dylan Derdaele zal zelf zijn rondjes op het circuit afmalen. Voor de race is hij heel ambitieus. “We gaan volop voor de overwinning”, zegt hij. “Ons racingteam zal dit jaar met 1 wagen deelnemen, in plaats van 2. Dat laat ons toe om ons volledig te focussen op alle details die nodig zijn om de eerste plaats binnen te halen.” Succes!