Om een sterke invulling te geven aan hun tiendaagse, ging C-mine Crib op zoek naar sprekers die de gulden middenweg tussen creatie en ondernemerschap bewandelen. Hun keynotes behandelden topics als human engagement, inclusief design, mode en duurzaamheid. Meer dan 300 geïnteresseerden van binnen én buiten de C-mine Crib-community woonden de sessies bij om zelf op een meer ondernemende manier aan de slag te gaan.
“Een succesformule”, aldus Marijke Steegen, manager van C-mine Crib. “We boden bovendien alle aanwezigen de mogelijkheid om voor en na de talks en workshops te blijven plakken voor de co-working, zodat ze onze flexplekken konden uittesten en de sfeer van de community konden opsnuiven. Ook dat viel duidelijk in de smaak.”
Voor de realisatie van de 10 Days Of(f) Creativity werd zo veel mogelijk samengewerkt met Crib-partners: Limburgs, lokaal en 100% enthousiast. Wat Marijke Steegen betreft was deze eerste editie zeker voor herhaling vatbaar. “Volgend jaar zien we het misschien zelfs nog wat groter…”, besluit ze.