Caroline Rigo Rigorgeous voedselbank

Cosmeticamerk gaat voedsel verdelen

Het Hasseltse beautybedrijf RiGorgeous, bekend van merken zoals Cent Pur Cent en i.am.klean, zet zich vanaf nu maandelijks in om de Hasseltse voedselbank te ondersteunen. Zo zullen er medewerkers helpen bij het verdelen van voedselpakketten aan mensen in nood.

Deze maandelijkse activiteit maakt deel uit van de sociale pijler van RiGorgeous, ‘Good Hearted’. Die is opgericht om actief bij te dragen aan een betere samenleving. Intern heeft het bedrijf alvast een speciaal comité opgericht dat verantwoordelijk is voor het organiseren van deze maatschappelijk betrokken acties.

Caroline Rigo legt uit waarom deze initiatieven zo belangrijk zijn voor haar bedrijf: “We willen graag bijdragen aan een fijnere en mooiere wereld. Dat doen we door zo authentiek mogelijk in het leven te staan. Zo stappen we in november opnieuw met een aantal medewerkers voor SOS Brandwonden Kids tijdens ‘Steps on Fire’. Andere collega’s helpen de komende maanden een voormiddag per maand op de voedselbank, om de ontvangen voeding te verdelen in pakjes.”

RiGorgeous wil hiermee een positieve impact hebben op de wereld rond ons. Caroline Rigo: “Relativering is goed en vooral ook nodig. Mensen klagen vaak over kleine dingen. Door echt mee te helpen en ons steentje bij te dragen, komen we weer met onze voeten op de grond.”