cityfashion foto

Cityfashion pimpt digitale trein tot TGV

Nieuws uit eigen huis: Cityfashion, het platform dat Vlaamse modeboetieks de kans biedt op op de digitale trein te springen, komt volledig onder stoom. Maar liefst 173 boetieks prijzen tegenwoordig hun kleding en accessoires aan via de interactieve kanalen van Cityfashion.

De winkels van het platform bieden maar liefst 2.403 modemerken aan. De consument heeft dus een zee van keuze. En dat is ook wat de grootschalige mediacampagne van Cityfashion wil duidelijk maken. Onder de slogan ‘Alle Vlaamse modeboetieks wachten op jou’ wordt dezer dagen het online shoppen in de traditionele winkels gepromoot. “Dit is het digitale laagje bovenop het verhaal van generaties lang, met oog voor vakmanschap, service en een hedendaagse klantgerichtheid”, aldus Benny Kerkhofs, Business Director bij Cityfashion-Mediahuis. “In de praktijk vertaalt zich dat naar een bijzonder gevarieerd aanbod met één gemeenschappelijke noemer: passie voor het vak.”

En Kerkhofs gaat verder: “De expertise en persoonlijke service die je bij onze Vlaamse modeboetieks terugvindt, is van onschatbare waarde voor een consument. Maar het is nu eenmaal een feit dat diezelfde consument anders shopt dan in het verleden. Heel vaak wordt er eerst online gekeken alvorens een fysieke winkel binnen te stappen. Daarom is het belangrijk dat de Vlaamse modeboetieks ook online voldoende visibiliteit krijgen en ’top of mind’ worden bij de consument. En dat is precies wat we willen uitdragen met deze campagne.”