77NDL1xM

Cent Pur Cent sluit deal met Studio 100

Een mooie commerciële opportuniteit voor het Limburgse make-upmerk Cent Pur Cent: sinds deze week kan je 3 van hun make-upboxen kopen die werden samengesteld door de meisjes van K3. Een leuke manier voor ondernemer Caroline Rigo om haar producten te introduceren bij een jong publiek en zo al in een vroeg stadium een trouwe schare fans op te bouwen.

Bij de apotheken, online en in Café Beauté Hasselt liep het vorige week al storm om de 3 dozen met make-up van de K3-meisjes te reserveren. Hanne, Marthe en Julia hebben elk in het assortiment van Cent Pur Cent een selectie gemaakt van spulletjes die zij prefereren. Een mooi doosje errond, en klaar: de kinderen kunnen volop gaan experimenteren met make-up. “Iets waar wij met onze gezonde, minerale collectie graag op inspelen, echter zonder het gebruik ervan expliciet te stimuleren”, nuanceert Caroline Rigo.

Sinds de mogelijkheid om op voorhand in te tekenen werd geactiveerd, is de belangstelling overweldigend. “We hebben al meteen de productie verhoogd”, aldus Caroline Rigo. “Dat het zo’n succes zou worden, hadden we zelf niet durven denken. Trouwens ook de K3-workshops, die in de herfstvakantie worden gegeven bij apotheken, waren in een mum van tijd volzet.” Rigo heeft door het succes al nieuwe plannen gekoesterd voor verdere samenwerking met Studio 100. “Hier zit duidelijk muziek in. We gaan samen nog enkele dikke hits scoren”, lacht ze.