Smets-Knaepen-300×216-1

Cegeka wordt hoofdsponsor van De Ronde

Het Hasseltse ICT-bedrijf Cegeka is de hoofd- en naamsponsor van De Ronde van Limburg 2012. Achttien jaar nadat Marc Wauters de laatste editie bijschreef op zijn palmares, organiseert het sportmarketingbureau SMB opnieuw deze historische eendagswedstrijd op Hemelvaartdonderdag 17 mei. Tongeren is de gaststad voor zowel de start, de plaatselijke rondes als de aankomst. De regionale zender TVL zorgt voor een 4 uren durende reportage van deze profkoers. De Ronde van Limburg is het prototype van een modern wielerevenement: centralisatie van start en aankomst op één plaats, een attractief parcours door een prachtig landschap en 4 plaatselijke rondes als apotheose.

Geert Smets (SMB) en André Knaepen (Cegeka).

“Als op en top Limburgs bedrijf geloven we bij Cegeka sterk in deze vernieuwde Ronde van Limburg,” zegt CEO André Knaepen. “Net als wij heeft deze koers een gezonde ambitie om door te groeien tot de top. Zo kunnen we elkaar versterken. Parallel laat de Ronde van Limburg ons toe om met 150 gasten een profwielerwedstrijd van dichtbij mee te maken. We gaan nog een stap verder, want in de voormiddag zijn er voor onze gasten 2 fietstrajecten uitgetekend over het parcours.”