Avento heeft een mobiel CRM-systeem dat gebouwd is op Microsoft Dynamics 365 en Resco Mobile CRM. Het stelt field managers in staat om snel, efficiënt en volledig gesynchroniseerd met de backoffice te werken. Ook offline, vanop elk device en platformonafhankelijk. Interessant, aldus Cegeka, en dus werd de portefeuille bovengehaald.
“Met de overname van Avento investeert Cegeka verder in zijn positie op vlak van Microsoft Customer Engagement (CRM)”, zegt Anton Vreugdenhil, CEO van Cegeka Business Solutions. “De Avento-oplossingen zijn ontworpen met een sterke industriefocus, meer in het bijzonder op maat van de voedings, drank- en farmaceutische sector.” Stefan Van Hecke, Managing Director van Cegeka Business Solutions België, vult aan: “We zijn ervan overtuigd dat de oplossingen van grote meerwaarde zijn voor mobiele sales teams van onze klanten en dat ze een bijdrage leveren om snel en efficiënt hun uitdagingen op te lossen. Bovendien zien we ook mogelijkheden om deze CRM-oplossing ook in andere sectoren in te zetten en internationaal uit te rollen.”