Na het minerale cosmeticamerk Cent Pur Cent, dat vooral via apotheken wordt verdeeld, gaat ondernemer Caroline Rigo van start met een tweede label. Dat heet i.am.klean en zal deze keer via schoonheidsspecialisten aan de man/vrouw worden gebracht.
Beauty-entrepreneur Caroline Rigo heeft met veel trots haar gloednieuwe make-uplabel i.am.klean voorgesteld. Het is een ‘zusterlijn’ van het bestaande merk Cent Pur Cent, en richt zich tot de verkoop via schoonheidsinstituten en visagisten. De nieuwe lijn zal tevens worden verdeeld in relevante conceptstores, zoals Caroline’s eigen Café Beauté.
Het label i.am.klean bestaat uit een volledig assortiment met poeders, oogschaduwpalettes, primers, foundations, borstels en veel meer. “Elk product werd afzonderlijk ontwikkeld voor modieuze, zelfbewuste dames”, aldus Caroline Rigo. “De producten zijn puur, Belgisch, duurzaam, gezond en luxueus. Want laten we eerlijk zijn, de moderne vrouw is bezig met gezondheid in al haar vormen.”