steffen wisemen rebranding

Bye bye Appwise, warm welkom voor Wisemen

Om de opmars in het landschap van digitale profilering verder te zetten, heeft het Diepenbeekse agency Wisemen een stevige versnelling ingezet. Steffen Brans en zijn team van intussen 120 mensen kiezen voor een ingrijpende rebranding die de naamswijziging en de koersverandering van het bedrijf in de verf moet zetten.

Wisemen, in 2013 ontstaan als Appwise, zet zijn koerswijziging verder kracht bij. Waar het bedrijf voorheen alleen apps ontwikkelde, is het vandaag geëvolueerd naar een digitale totaalpartner. “Onze nieuwe branding zegt exact waar we vandaag voor staan én waar we in de toekomst naartoe willen”, aldus oprichter en CEO Steffen Brans.

“Die vernieuwde werking steunt op drie pijlers: strategie, development en marketing. Voor onze klanten tekenen we de beste oplossingen uit, vertrekkend van hun groeiambities en doelstellingen. Daarbij passen we telkens de nieuwste technologische ontwikkelingen in op vlak van websites, apps en maatwerksoftware.”

Op die manier werkt de Limburgse groep zich omhoog tussen de rangen van de grotere digitale ontwikkelaars en marketingagentschappen, zowel binnen als buiten onze landsgrenzen. “We gaan dat verder versterken met een nieuwe branding”, stelt Brans. “Daarbij kiezen we voor de slagzin ‘Making Waves’. Een dubbele gelaagdheid, waarmee we enerzijds wijzen op het creëren van impact en tegelijkertijd vasthouden aan het rebelse karakter van Wisemen. De golvende W symboliseert niet alleen dat wij als bedrijf altijd in beweging blijven, maar ook onze klanten in beweging zetten.”

In plaats van geel, is nu groen de overheersende kleur bij Wisemen. “Acid-groen”, preciseert Brans. “Dat staat voor snelheid, groei en dynamiek.” Een ambitie die zich ook vertaalt in de zoektocht naar bijkomend personeel én naar een nieuwe locatie. “Wordt vervolgd”, besluit de zaakvoerder.