Hubo Limburg United bouwt al enkele jaren aan een zakelijk netwerk rondom het sportieve gebeuren. Met succes. De VIP-pakketten gaan vlot de deur uit en na een nieuwe overwinning van het team, blijft de receptieruimte tot in de late uurtjes gevuld met zakenmensen die nieuwe business willen genereren.
Maar nu wordt de community rondom de club dus vernieuwd. Een nieuwe hoofdpartner, met de volledige benaming ‘Union of the Ring, boosted by Flexer’ zal optreden als trekker van de formule. “Uiteraard zullen we in de eerste plaats focussen op het samenbrengen van Limburgse bedrijven op en rond de wedstrijden”, zegt Joël Stockmans, CEO van het hr-dienstenbedrijf Flexer (Umani Group). “Daarnaast zal onze businessclub ook netwerkevents opzetten die iets verder van het sportieve staan. Zo leveren we meerwaarde aan alle bedrijven die toetreden als partner en dus veel meer zijn dan gewoon ‘sponsor van de basket’. Het doel is dat alle partners door te netwerken slimmer, sneller, beter en sterker worden. Net zoals het sportieve team dus.”
Flexer gaat met dit partnership de uitdaging aan om een ‘match’ te creëren tussen de deelnemende bedrijven. “Net zoals we dat doen tussen bedrijven en werkzoekenden”, weet Stockmans. “Een uitdaging, maar wel eentje die we met volle goesting aangaan.”
De term ‘boosted by Flexer’ symboliseert niet alleen de ondersteuning van deze ambitieuze gemeenschap, maar benadrukt ook de overtuiging van Flexer in het ontdekken en ontwikkelen van een bruisende community op Limburgse bodem en daarbuiten.
Flexer en Hubo Limburg United, gedreven door een gedeelde passie voor succes en talentontwikkeling, streven ernaar om samen nieuwe hoogten te bereiken. Samen willen ze de lat hoger leggen, niet alleen in de wereld van basketbal, maar ook in de wereld van HR, waarin een goede ‘match’ cruciaal is voor duurzaam succes.