Group Bruno, gekend van onder meer de tankstations en Food Corners, blijft zich bij het grote publiek profileren via sportsponsoring. Het bedrijf van Angelo en Giuliano Bruno heeft zopas het contract met landskampioen KRC Genk verlengd tot 2022.
Group Bruno startte met de sponsoring van de voetbalclub in 2013. Hoewel de bedrijfsleiding de club in het hart draagt, prijkt hun naam een rij lager, op de broekjes van de spelers. In de overeenkomst is ook een hospitality-pakket opgenomen, aangevuld met commerciële acties, boarding en dienstverlening. Zo kunnen er in de 21 service-stations van Bruno tickets voor de wedstrijden aangekocht worden.
Na een positieve evaluatie 3 jaar geleden, heeft Group Bruno nu beslist om er nog eens 3 jaar bij te doen. “Onze samenwerking tijdens de voorbije 6 seizoenen bleek een groot succes”, zegt afgevaardigd bestuurder Giuliano Bruno. “Daarom zijn we blij met de verlenging van onze samenwerking. Net als op de wedstrijduitrusting zullen wij letterlijk en figuurlijk altijd achter de ploeg blijven staan!”
En ook de club is tevreden: “Ze zijn een perfect match voor ons”, vindt commercieel directeur Stephan Poelmans. “Lokaal geworteld in Genk, dynamisch én ambitieus. We krijgen er dankzij partner Bruno in feite 21 ontmoetingsplaatsen met onze supporters bij. Plaatsen waar vandaag al tickets verkocht worden, en wie weet binnenkort ook merchandise.”