Yannick Bouts zit nooit verlegen om een stunt. Hij denkt voortdurend aan nieuwe vormen van beleving die de klantwaarde van zijn hotels kunnen verhogen. Vandaar ook de deal met D’Ieteren Luxury Performance, de verkoopdivisie van luxemerken als Bentley, Lamborghini of Bugatti.
“De samenwerking met D’Ieteren Luxury Performance accentueert ons imago als high-end bestemming en past perfect in een rijtje van eerdere initiatieven”, benadrukt Bouts. “Dankzij deze deal vindt de voorstelling van de nieuwste modellen van D’Ieteren Luxury Performance voor in ons hotel plaats. Wij vinden het heel bijzonder dat wij de meest exclusieve automodellen ter wereld mogen presenteren, niet in het minst omdat wij een aantal waarden delen, zoals een excellente service en een unieke beleving.”
Bouts heeft meteen een aantal formules uitgewerkt waarbij de hotelgasten kunnen genieten van een ritje in één van de exclusieve voertuigen. “Neem bijvoorbeeld onze Bentley Butler Shopping Experience, waarbij een arrangement in ons hotel wordt gecombineerd met ene shuttleservice per Bentley naar de winkels van prestigieuze merken in de stad, zoals Natan of Delvaux”, stelt de Hasseltse manager.
De introductie van de samenwerking mocht alvast op veel persbelangstelling rekenen.