“Ik richtte ACC Vranken destijds op vanuit mijn liefde voor fiscaliteit, boekhouden én het warme contact met mijn klanten”, blikt Carmen Vranken terug. “Vandaag leid ik mijn kantoor nog steeds met dezelfde drive als toen. En het mag gezegd worden: we hebben doorheen de jaren een stevig groeiparcours afgelegd. Iets waar ik enorm dankbaar voor ben.”
“Maar: onderweg hebben we heel wat uitdagingen voor de voeten gekregen. Denk maar aan de digitalisering en de voortdurend wijzigende wetgeving, normen en eisen van de overheid. Ik ben dan ook blij om in het management versterking te krijgen van 2 straffe madammen die hun waarde in ons team al lang hebben bewezen. Sabrina behandelt elke klant alsof het om haar eigen dossiers gaat. Ze is een creatieve duizendpoot en buigt zich met plezier over elk ICT-vraagstuk. Els kwam in 2023 aan boord, maar wist in een recordtijd zich onmisbaar te maken door haar jarenlange ervaring, kennis en positieve mindset.”
Vranken benadrukt dat er voor de klanten helemaal niets verandert. “We blijven de vertrouwde service bieden, met korte communicatielijnen. Ook de mensen blijven op post. Het enige dat wijzigt is de naam, nu ACC Vranken Connect, en dus krijgt ook ons logo een update. We kijken hoopvol uit naar de toekomst en voelen ons uitstekend gewapend voor de volgende stappen in groei en digitalisatie, verdere uitbreiding, persoonlijk contact met het cliënteel, en de verhoogde dienstverlening te zetten.”