Truienaar Geert Conard, een gekend gezicht op Limburgse netwerkrecepties, heeft een boek geschreven. Onder de titel ‘Hoe sexy ben jij als ondernemer?’ toont hij aan dat netwerken en het gebruik van sociale media ook voor kleine ondernemers belangrijke instrumenten kunnen zijn. “Een mooie toekomst is weggelegd voor de KMO-ondernemer die door de passie voor zijn vak of voor zijn producten echt kan uitblinken,” weet Conard. “Het correcte gebruik van sociale media kan daarbij een ontzettend belangrijke troef zijn. De ondertitel van dit boek is dan ook “Creatief Netwerken op maat van KMO-Ondernemers”.
Vanuit zijn persoonlijke ervaring geeft Geert een goed overzicht van het hoe, de wie en het waarom van sociale media en netwerken. Het boek helpt om de techniek die je dagelijks in het ’echte‘ leven gebruikt, om te zetten naar de digitale wereld, de sociale media. De lezer krijgt een reeks van ’tips en tricks’ aangereikt die om de sociale netwerking-cultuur snel, efficiënt en professioneel onder de knie te krijgen.
De publicatie kost 35 euro en is te bestellen via deze link.