Blos, tot dusver een internetwinkel met een breed gamma van verzorgingsproducten en make-up, heeft afgelopen weekend de deuren van een fysieke winkel geopend. Zaakvoerder Kim Maes wil door de combinatie van offline en online de klanten nog beter adviseren.
Sinds de e-store Blos in 2016 werd gelanceerd, heeft Kim een vast cliënteel opgebouwd. Nu is het tijd voor de volgende grote stap, met name een eigen winkel in het hartje van Hasselt. Het is een klein, maar charmant pand dat volledig werd verbouwd en opgefrist in de stijl van Blos. Architect Ilse Gielen tekende het volledige interieur uit.
“De fysieke winkel sluit perfect aan bij de e-store”, aldus Kim Maes. “Door de combinatie van online en offline kunnen we klanten zo goed mogelijk begeleiden in de zoektocht naar het juiste product.”
Blos gaat in de nieuwe winkel (Dokter Willemsstraat) ook sprekers uitnodigen en workshops organiseren. “We willen niet gewoon producten verkopen, maar wel staan voor een levensstijl”, aldus nog Kim Maes. “Genieten van onze producten is een moment van ontspanning en zelfzorg.”