Balls and Glory werd drie jaar geleden opgericht door Geert Brouwers en Stijn Bonroy, een combinatie met een verleden bij Manager Magazines, Sterck en Captain Work. Ook Elke Vanbrusselt ging aan boord als Managing Partner. Gaandeweg bouwden ze het team uit tot 10 professionals met specialisatie in digitale marketing. Een ‘Performance Agency”, zoals ze het zelf noemen, refererend naar een aanpak die prat gaat op objectief meetbare resultaten.
Het bureau is nu toe aan een rebranding. “We zochten naar een merkidentiteit die onze kernwaarden en visie krachtig uitdraagt”, aldus Elke. Bovendien wilde het trio komaf maken met de verwarring die wel eens ontstond met de keten van gehaktballenrestaurants Balls & Glory. De gekende chef Wim Ballieu koos -weliswaar later dan het Limburgse bureau- nogal ongelukkig voor dezelfde naam, wat wel eens de wenkbrauwen deed fronsen bij onwetende zakenrelaties.
Als nieuwe naam werd gekozen voor Wolfish, wat weerspiegelt waar ze voor staan: meetbare groei voor ambitieuze bedrijven. En zelf wil Wolfish ook nog groeien. Er staan immers 4 vacatures open om het team te versterken. Het startschot van een nieuw hoofdstuk in de bedrijfshistoriek is daarmee gegeven.