Gelezen in een academisch werkstuk over sportsponsoring: “Voor elke euro die je uitgeeft aan sportsponsoring, moet je een euro uitgeven om te zeggen dat je aan sportsponsoring doet.” Dienstverlener Price Waterhouse Coopers (PWC) heeft dat goed begrepen. Als nationale sponsor van de Rode Duivels, hadden ze wat visibiliteit nodig. En daarvoor gingen ze aankloppen bij ASM Lettershop in Hasselt.
“Het was een hele eer voor ons om meer dan 500 m2 digitale prints voor hen te maken,” vertelt Kelly Janssen van ASM. “In de 5 vestigingen van PWC hebben we op 5 dagen tijd de ramen, liften en andere eyecatchers bedekt met leuke banners. Printen, snijden en kleven, soms op haast onbereikbare plaatsen.”
Marc Walpot vult aan: “De uitdaging was groot om de deadline te halen. Bovendien moest de dagdagelijkse activiteit van het bedrijf gevrijwaard worden. We zijn dan ook uitermate fier op ons team dat het allemaal volgens plan is verlopen. Een mooie referentie voor de B-to-B-signalisatie die steeds vaker in een totaalpakket aan ons wordt toevertrouwd.”