All Assistance Agency, het gerenommeerde bureau voor het inhuren van hostessen en promoboys, heeft een dik contract in de wacht gesleept bij de Nationale Loterij. Deze zomer zullen zo’n 50 werknemers van AAA de zomerfestivals mogen afschuimen om krasbiljeten van Win For Life en andere producten te promoten. “Een hele eer, aangezien het al de vierde keer is dat we via een openbare aanbesteding deze opdracht binnenhalen,” zegt Nico Buytaert, die samen met Suzanne Gaens het bedrijf aanstuurt.
All Assistance Agency staat tevens in voor de rekrutering en opleiding van de verkoopteams. “Het zullen voornamelijk Limburgse studenten zijn die via deze studentenjob een aardig centje verdienen en tegelijkertijd de kans krijgen om de festivalsfeer op te snuiven,” zegt Buytaert nog. Met Graspop, TW Classic en Genk on Stage krijgen de hostessen al meteen de grote massa voorgeschoteld. En ook aan de kust zullen ze deze zomer opduiken om te luisteren naar de dromen van alle potentiële lottowinnaars.”