Donderdag weten we welke Limburgse bedrijven en organisaties aan de toog mogen gaan stoefen dat ze de beste reclamecampagne hebben gevoerd. Tijdens het congres Communiqoi?, in Beringen georganiseerd door Voka Limburg en Hogeschool PXL, zullen uit 9 nominaties de winnaars van de zogenaamde Comma’s bekendgemaakt worden. Zoals daar zijn:
– Voor de prijs Advertentie van het jaar zijn de drie genomineerden: De Vlaamse Waterweg (Hasselt), Limburg.net (Hasselt) en Shoppen in Genk.
– De prijs voor TV-spot van het jaar wordt uitgereikt aan één van deze drie: Unleashed (Mobile Vikings), Stad Bilzen en Gallo Romeins Museum (Tongeren).
– De laatste onderscheiding gaat naar de Sociale media-campagne van het jaar, met als kanshebbers: Belgische Fruitveiling (Sint-Truiden), Pami (Pelt) en Kolmont Woonprojecten (Hasselt).
Een jury onder leiding van Hervé Van de Weyer (Opleidingshoofd Communicatiemanagement PXL) selecteerde de genomineerden en de winnaars, die donderdag de bloemen moeten verdelen met de winnaar van de jaarlijkse Persprijs, die ook op Communiquoi? wordt uitgereikt.