Verjaren doen we natuurlijk allemaal. Zo ook de digitale drukkerij Burocad, met vestigingen in Peer, Hasselt, Tessenderlo, Mechelen en Hoboken. Het is 20 jaar geleden dat Frank Huyers en Nicole Reyskens (na enkele jaren als bijberoep) hun oprichtingsakte in het Staatsblad zagen verschijnen. Na de overname door Care4Print van Mieke Neven in 2011, runt Nicole nu de succesvolle wijnhandel BienVINue, terwijl Frank hetzelfde doet bij Arti-Mill in Heusden-Zolder. Mieke dopt dus al een tijdje haar eigen boontjes bij Burocad, en dat doet ze goed.
Doorheen de jaren werd de drukkerij in ijltempo uitgebouwd. “Intussen hebben we een team van zo’n 50 mensen en verzorgen we in heel Vlaanderen gepersonaliseerd drukwerk, kleine oplages, grootformaatpapier, verzendingen, POS-materiaal, verpakkingen, displays, buiten-signalisatie en interieuraankleding”, zegt Mieke Neven. “We hebben een parcours afgelegd waar we heel trots op zijn.”
Dat het bedrijf 20 jaar bestaat, wil Mieke niet onopgemerkt laten voorbijgaan. “Met 20 creatieve acties gedurende 20 dagen (van 1 tot en met 20 oktober) willen we onze medewerkers, leveranciers en klanten bedanken voor hun inspanningen en vertrouwen. Dat verdienen ze”, aldus de zaakvoerder. Voorbeelden van de acties zijn: foodtrucks die bij belangrijke klanten een lunch gaan leveren, het wegschenken van gratis overnachtingen bij Different Hotels, een zoekactie waarmee kortingbonnen te verdienen vallen, drukwerk van uw favoriete foto op plexiglas, enzovoort.
En zo houdt Burocad de traditie van creativiteit en nauw klantencontact in ere.