persfoto-CEO Tom Hendrix kopie

1e vestiging: Dilsen, 2e vestiging: New York

Het mobile marketing platform Coupontools van CEO Tom Hendrix heeft de wind in de zeilen. Zopas werd het eerste kantoor in de Verenigde Staten geopend. New York is nu de tweede thuisbasis voor de software uit Dilsen-Stokkem, die in de sector van mobile couponing geldt als de marktleider.

Het zijn mooie tijden voor het bedrijf van Tom Hendrix. Hun software voor digitale kortingsbonnen en loyaliteitssystemen is erg populair, waardoor Coupontools sterk groeit. “Het verhuizen naar een groter pand aan de Rijksweg in Dilsen-Stokkem was een eerste logische stap om ons interne team verder uit te breiden”, aldus de zaakvoerder. “Daarna zijn we gestart met de samenstelling van onze equipe in de VS. Daar hebben we zopas een eigen vestiging geopend. Het is onze grootste afzetmarkt, want couponing is echt hot in de VS. De groeimogelijkheden zijn er enorm. Met een fysieke aanwezigheid in New York kunnen we de service aan onze klanten in de VS en Canada verbeteren. In het begin van 2023 willen we hier volledig operationeel zijn.”

De hoofdzetel van Coupontools blijft evenwel in Dilsen-Stokkem. “Het is hier dat we blijven werken aan onze visie, strategie en de verdere ontwikkelingen van ons platform.”