heusdense-in-dochters-van-venus_5_460x0

12 innoverende Limburgers in de kijker

In de ambitie om onze provincie om te vormen tot een creatieve, innovatieve kennisregio, lanceert het Innovatiecentrum Limburg een opmerkelijke campagne. Met 12 portretten van Limburgse ondernemers die innovatie bijzonder hoog in het vaandel dragen, wordt een karrenvracht aan inspiratie tentoongespreid. “Onze zogenaamde ‘innovatiehelden’, die we wekelijks presenteren in Het Belang van Limburg, op deze website en in het tv-programma Limburg@Work, zijn stuk voor stuk ondernemers die beseffen dat innovatie ons belangrijkste wapen voor de toekomst wordt,” zegt Joke Vanhaeren, communicatieverantwoordelijke van het Innovatiecentrum Limburg. “Ze bewijzen dat er erg veel talent in deze provincie rondloopt, en dat het mogelijk is om dit om te zetten in knappe economische projecten.”

Deze campagne past in het project Neem Voorsprong dat het Innovatiecentrum Limburg al 2 jaar gebruikt als hefboom naar meer innovatief ondernemerschap. “Het goede nieuws is dat we zopas van Europa een verlenging van ons project hebben gekregen,” aldus nog Joke Vanhaeren. “Dit laat ons toe om nog krachtiger de noodzaak van innovatie in de verf te zetten.”

De eerste in deze reeks is Grete Remen van Damhert, die de natuurlijke zoetstof Tagatesse op de markt bracht. (Lees haar verhaal hier)