De vzw Herentals Fietst & Feest koos bewust voor marketingbureau Yellowwood als partner. “Vorig jaar hebben we al mooie stappen gezet naar verdere professionalisering van onze organisatie met een nieuw logo en een nieuwe huisstijl”, aldus directeur Kristof Van Mensel. “Maar om ook op digitaal marketingniveau het onderste uit de kan te halen, zijn we op zoek gegaan naar een lokale partner. Bij toeval kwamen we in contact met Yellowwood Marketing, een jong Herentals marketingbureau, gespecialiseerd in websites, sociale media en leadgeneratie. We hebben een langetermijnsamenwerking met hen opgestart om ons in het digitale landschap te helpen navigeren, met als eerste werf een vernieuwde website.”
Na die nieuwe website zal Yellowwood Marketing ook de e-mails en sociale media van het zomerevenement onder handen nemen. “We zijn altijd al zeer grote fan geweest van HFF en vinden het super om ons steentje te mogen bijdragen aan een op-en-top Herentals event”, vertellen Kenneth Deckers en William Dias Morais, de bestuurders van Yellowwood. “Binnenkort ga je via verschillende digitale kanalen regelmatig leuke content zien verschijnen over het evenement.”