Wat ooit begon als een kleine toonzaal voor zonwering, groeide uit tot een showroom van 3000 m2 met luxueuze design producten. Vandaag staat de derde generatie aan het roer en die heeft grootse plannen.
“Bij Hanolux staan we erom bekend overal een luxueuze sfeer en gezelligheid te brengen, van grote tuinen tot compacte terrassen. Voor elke bezoeker wordt uitgebreid tijd en – indien gewenst – ook een plan op maat gemaakt”, vertelt zaakvoerder Stijn Schenkels. “Met in-house tekenaars, interieurvormgevers en professionele plaatsers heeft Hanolux alle expertise binnen handbereik om klanten een totaalconcept aan te bieden.”
“Onze missie om rust, comfort en warmte te brengen in alle tuinen, wakkerde bij ons het vuur aan voor een gloednieuw concept: Warmmakers. Met Warmmakers willen we onze klanten een beleving meegeven”, verduidelijkt Stijn.
Showroom van 3.000 m2
Om het Warmmakers verhaal compleet te maken, zorgt Hanolux vanaf half december voor een heuse après-chique winterbar naast de showroom. Bij deze ‘Bar Vurig’ kunnen showroombezoekers terecht voor een origineel winters drankje en een gezellige, ongedwongen sfeer.
Dat Hanolux het groots ziet, is te merken aan hun showroom. Die kreeg een volledige make-over en straalt nu ook buitenaf een luxueus gevoel uit. “We gingen aan de slag om onze verouderde toonzaal niet alleen op te frissen, maar ook visueel te verruimen. Door elke hoek optimaal te benutten en de juiste accenten toe te voegen, krijg je een echt wauw-gevoel”, benadrukt Stijn.
“Bij Hanolux willen we niet de grootste zijn, maar wel de meest oprechte. Wij gunnen onze klanten het allerbeste. Door aandachtig te luisteren en mee te denken met onze klanten, geven we hen het advies dat ze nodig hebben. Daarom verkopen we niet, we begeleiden”, klinkt het bij het team.