“De praktijk leert ons dat bedrijven die een paar honderd tot duizenden telefoonnummers moeten beheren binnen Microsoft Teams dit niet makkelijk binnen Teams zelf kunnen. Tot op heden is het een ontbrekende functionaliteit binnen Microsoft Teams”, leggen zaakvoerders Koen Van Loon en Peter Baterburg uit. “Dat maakt dat IT-beheerders de nummers niet overzichtelijk krijgen én daarom Excel sheets bijhouden om het in de mate van het mogelijke ‘gemanaged’ te krijgen. Maar alsnog staan ze voor een grote uitdaging en beschikken ze niet over real-time inzichten. Dit is een probleem waar niet alleen in België mee geworsteld wordt maar wereldwijd. Bellen met Microsoft Teams is over de hele wereld geïntegreerd bij bedrijven. Om dit knelpunt te verhelpen, hebben wij al onze knowhow in CallGenius gestoken en lanceren wij het internationaal.”
CallGenius synchroniseert rechtstreeks met de Teams-gebruikers binnen een organisatie, waardoor de IT-medewerkers altijd real time informatie hebben over gebruikers, telefoonnummers en nummerblokken. Het programma is ook volledig te vormen naar de noden van de organisatie, waardoor de informatie nauwkeuriger en efficiënter kan worden beheerd.