De firma Tormans uit Geel heeft zijn nieuwe website gelanceerd. De website spreekt meteen twee belangrijke doelgroepen aan. Eddy Laeremans: “90% van onze websitebezoekers zijn mensen die op zoek zijn naar een job binnen ons uitgebreid vacatureaanbod. We hebben continu een 150-tal vacatures voor technische en engineering profielen. Daarom neemt onze vacaturedatabank zo’n belangrijke positie in op de site. Anderzijds informeren we eveneens de bedrijven die een beroep willen doen op Tormans. Zij komen meer te weten over onze werkwijze en in welke sectoren we allemaal actief zijn.”
Voor de informatiearchitectuur, de copywriting, het design, de fotoshoots en de ontwikkeling deed Tormans een beroep op het Geelse bureau Aroma Communicatie. De site is drietalig (NL, FR en EN) en responsive. Dat betekent dat de website zich automatisch aanpast aan mobiele devices (tablets en smartphones).
“Op termijn zullen we de site nog verder aanvullen met Tormans TV. Daarmee willen we ook video marketing integreren in onze communicatietools”, vult Eddy Laeremans aan.