Het digitale bureau Think Tomorrow uit Herentals heeft een bijzondere actie klaar voor 21 juni, de langste dag van het jaar. Onder de noemer ‘Midsummer Madness’ werken de medewerkers die avond door tot 24 uur om creatieve vraagstukken van een aantal vzw’s op te lossen.
“In plaats van geld te doneren willen we graag helpen met hetgeen waar we goed in zijn. Wij doneren onze kennis en creativiteit”, vertelt Emma Liekens, zaakvoerster en medeoprichtster van Think Tomorrow.
“De inkleding van die tijd varieert. We helpen vzw’s gratis op weg met een strategie voor online communicatie, voorzien passende content voor social media dragers, nemen de gebruiksvriendelijkheid en SEO van de website onder de loep, zetten een webproject op, steken de huisstijl in een nieuw digitaal jasje of bedenken een creatieve actie.”
Diepst raken
Op de campagnewebsite kunnen vzw’s zich vrijblijvend inschrijven. Daarbij kunnen ze zelf aanduiden waar ze graag verandering of verbetering zien. “Uit alle inschrijvingen worden de projecten gekozen die ons het diepst in ons hart raken en bovendien uitvoerbaar zijn binnen 8 uur. Daarnaast streven we ook naar enige diversiteit in de goede doelen”, besluit Emma Liekens.