THE BELGIAN Binnenkort zitten de producten van The Belgian in een nieuw kleedje. Foto: The Belgian

The Belgian stelt rebranding voor op ISM 2023 in Keulen

OLEN, HERENTALS – The Belgian pakt uit met nieuwe chocoladeproducten en een nieuwe verpakking. De onthulling van die rebranding houdt het Kempense bedrijf op de ISM 2023 in de KölnMesse in Keulen.

Met de rebranding wil The Belgian een authentiek verhaal vertellen dat consumenten van alle leeftijden aantrekt. “We transformeren The Belgian in een modern chocolademerk met sterke roots”, zegt Michiel W. Meire, commercieel directeur bij The Belgian Chocolate Group. “Het verhaal van onze oprichters staat centraal in alle touchpoints.” The Belgian Chocolate Group is een familiebedrijf dat werd opgericht door het echtpaar Walter en Renée Gartner.

Sinds zijn ontstaan in 1956 heeft The Belgian een sterke traditie in het maken van enkele van ’s werelds meest bekende chocoladeproducten, zoals chocolade zeevruchten, cacao- en schilfertruffels. Het chocolademerk The Belgian wordt in honderd verschillende landen verkocht. Niet toevallig is de onthulling van de rebranding dan ook voorzien in het buitenland. “Wij zijn verheugd om onze rebranding op ISM te onthullen aan distributeurs en retailers van over de hele wereld”, aldus nog Michiel W. Meire.

Wie niet in Keulen aanwezig is, kan vanaf zondag 23 april op de vernieuwde website een geanimeerde video bekijken waarin het verhaal en de verpakking van The Belgian tot leven komt.

Info: http://www.thebelgian.com