hofeind

’t Hofeind is meest klantvriendelijke lunchroom van het land

Eethuis ’t Hofeind in Merksplas heeft bij de uitreiking van de Hospitality Awards gisteravond de award gewonnen in de categorie van meest klantvriendelijke koffie-, thee- en lunchroom van België. “Een beloning voor 2 jaar hard werken”, zegt Naomi Wills, die de zaak leidt met haar partner Jo Van De Ven.

’t Hofeind is gevestigd binnen de muren van de gemeentelijke sporthal van Merksplas. In augustus 2016 namen Naomi en Jo de uitbating van het horecagedeelte in handen. Jo volgde een koksopleiding en werkte in verschillende horecazaken. Naomi heeft een achtergrond in accountancy en fiscaliteit.

“Bij ons vinden de klanten een groot aanbod op de menukaart”, leggen de 2 uit. “Dat betekent dat een verscheiden publiek zich vindt in het aanbod, ook groepen. Voor de kinderen hebben we een aparte kaart. Zelf hebben we ook nog kleinere kinderen en weten we dat het vaak moeilijk is om met hen iets deftig te gaan eten.”

Verder spelen de zaakvoerders in op een goede keuken en een snelle service. “We zijn zeer vereerd met de award. Onze bezoekers- en omzetcijfers zijn al goed gestegen. Als je dan ook deze beloning voor klantvriendelijkheid nog eens krijgt.”

Nog meer medailles
Nog meer Kempense zaken zagen zich gisteravond bekroond tijdens de Hospitality Awards. De Achtste Zaligheid uit Lille won zilver in de categorie Meest klantvriendelijk brasserie. Voor Vleeswaren Vandecruys uit Geel was er brons bij de klantvriendelijke cateraars. Optiek Lodewyckx uit Hulshout eindigde op de tweede plaats bij de juweliers en opticiens. In de categorie kleinhandel was er brons voor dagbladhandel Frank-I-Sport uit Westmalle. Tot slot won Bar Jardin uit Westerlo zilver bij de All-Over Award voor de beste inzet.