Het Desselse reclame- en ontwerpbureau SVH Die’zain van zaakvoerder Sepp Van Herck, heeft begin april print- en designbureau WalterR uit Mol overgenomen. De Desselse zaakvoerder doet dat naar eigen zeggen om de huidige klanten nog beter te bedienen en een stabielere marktpositie te realiseren.
SVH die’zain is een jong reclame- en designbureau, gespecialiseerd in het ontwerp en realisatie van allerlei grafische- en reclame opdrachten. Zowel lokale middenstanders, KMO’s als enkele gekende multinationals zitten in de klantenportefeuille. Het bedrijf biedt de klanten een brede service, waardoor zij slechts op één plaats moeten zijn, het zogenaamde “one-stop-shopping”-concept, voor alle reclame- en grafische opdrachten, of het nu gaat over het drukken van naamkaartjes, het beletteren van het wagenpark, bedrukken van werkkledij, of het maken van een fotoreportage. “Hierdoor ondervindt de klant niet alleen een grote tijdswinst, maar is de klant ook zeker dat zijn huisstijl consistent gebruikt wordt doorheen alle reclame-opdrachten”, aldus zaakvoerder Sepp Van Herck.
Door ondermeer ook de volledige overname van het machinepark van WalterR haalt SVH Die’zain nu ook een deel productie in huis. Ook Walter Raeymaekers, de zaakvoerder van WalterR, zal mee de overstap maken. “Hierdoor blijft het voor de bestaande klanten van WalterR ook makkelijker om lopende en toekomstige zaken vlotter te laten doorstromen. Voor die klanten worden de beschikbare diensten uitgebreider, waardoor het voor iedereen een win-win situatie wordt”, verduidelijkt Van Herck.
Naast commercieel drukwerk legt SVH Die’zain zich ook toe op het ontwerpen van verpakkingen. Verpakkingen door hen ontworpen, zijn ondertussen al in meer dan 60 landen te vinden. Bij SVH Die’zain in Dessel werken momenteel 3 vaste medewerkers, aangevuld met een team van creatieve freelancers.