Na ruim 15 jaar ervaring in bedrijfsadvies en sales besloot Eva Buyck haar droom waar te maken en richtte ze haar eigen loopbaanbegeleiding en coachingbedrijf Sterk op je Werk op. Wat startte als een eenmansbedrijf, is op minder dan 2 jaar tijd uitgegroeid tot een volwaardig coachingbedrijf met maar liefst 30 locaties in Vlaanderen. Met dank aan een digitale strategie vanuit de Kempen.
Sterk op je Werk wil een inspirerend coachingbedrijf zijn met de nadruk op professionele, persoonlijke loopbaanbegeleiding en op assertiviteitsontwikkeling. Het werd in 2016 opgericht door Eva Buyck. Op meer dan 30 locaties over heel Vlaanderen, zoals Mol, Turnhout en Herentals, kunnen professionals en zelfstandigen terecht bij verschillende loopbaancoaches.
Top ranking in Google
Zo’n enorme groei wordt natuurlijk niet zomaar bereikt. Eva Buyck zegt veel te danken te hebben aan een digitale strategie. In samenwerking met full-service webbureau Innomedio uit Oostmalle werd een doorgedreven concept uitgewerkt wat zorgt voor uitstekende resultaten. “Meteen bij de opstart van Sterk op je Werk zijn we gestart met de ontwikkeling van de website”, vertelt Jens Joosen, medezaakvoerder van Innomedio. “Ondanks moordende concurrentie maar met een ambitieuze onderneemster en een enthousiast team aan developers en marketeers wisten we al snel onze weg te vinden naar de top ranking in Google.”
Ook daarna bleef Innomedio niet stilzitten. “Om de twijfelaars een extra duwtje in de rug te geven, ontwikkelden we een gratis online loopbaantest die vrijblijvend aanbiedt wat loopbaanbegeleiding kan betekenen. Met dit aanvullend netwerk van +500 warme prospecten per maand, kunnen we deze loopbaantest een schot in de roos noemen”, aldus Joosen.
Het steeds aanvullend netwerk aan warme prospecten, tal van online marketingkanalen en tools heeft ervoor gezorgd dat het aantal aanvragen voor een infogesprek omtrent loopbaanbegeleiding met 2.500 procent is gestegen, zo meldt Sterk op je Werk.