“Na mijn studies wist ik niet goed welke richting ik uit wilde gaan. Ik vond mijn draai in een groot bedrijf, waar ik als executive assistant een team van ambitieuze mensen bijsta in agendabeheer, travel en salesondersteuning.” Neel vond voldoening in de goede organisatie van een backoffice, en besefte dat dit voor anderen ook een grote meerwaarde kon bieden.
“Ik zag in mijn nabije familie veel hardwerkende zelfstandigen die zich willen focussen op hun passie. Ze hebben vaak baat bij iemand die structuur kan aanbrengen, papierwerk kan verzamelen en alles correct kan verwerken.” Haar schoonbroer heeft een bedrijf in putboringen, en coachte Neel tijdens de opstart van haar eigen bedrijf. Ze nam zijn papierwinkel over, met de garantie dat hij van alles perfect op de hoogte werd gehouden.
Neel wil zich niet als boekhouder profileren, maar eerder als schakel tussen de ondernemer en zijn accountant. “Met mijn nonkel ging ik mee naar zijn boekhouder, om inzicht te krijgen op de meerwaarde die mijn helpende hand zou kunnen bieden.” Als office manager kan ze processen in goede banen leiden.
Op 1 januari is het verhaal van Muchos Manos officieel begonnen. Neel merkt dat er veel interesse in het concept. “Binnenkort hoop ik via netwerkevents mijn diensten extra op de kaart te zetten. Want jezelf voorstellen, da’s makkelijker met echte face-to-face-contacten.”
https://www.muchasmanos.net